Lekande toner med TheOakLeaf/Playful tones with TheOakLeaf


In English further down

 Natur har alltid varit viktig i mitt liv och sedan kom musik och att fotografera det är så mycket jag tycker om och här försöker jag sammanfatta det i en liten film.

Det är så lätt att glömma bort att göra det som är roligt här i livet men det är så viktigt och även om man inte har mycket tid så kanske man har ett par minuter och det räcker långt.....
Jag älskar att trumma och vid ett tillfälle så fick jag vara ensam i en kyrka och bara trumma på, helt underbart. När jag kom hem så satt jag och lekte lite med min flöjt så här får ni nu den sången som jag kallar Lekande toner.
Här delar jag nu med mig av det jag tycker om i en och samma film.

Nature has always been important in my life and then came music and to photograph it is so much I like and here I try to summarize it in a small film.

It's so easy to forget to do what's fun in this life but it's so important and even if you do not have much time you may have a few minutes and that's far enough .....'

 I love to drum and at one point I had to be alone in a church and just drum on, absolutely wonderful. When I got home I sat and played a bit with my flute so here you get the song that I call Playing tones.  

Here I now share what I like in one and the same film. 
I hope that you enjoy.

With light and love Ellinor  

This is my website;

www.theoakleaf.se

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sommarsolstånd/Summer solstice and World Peace and Prayer day...

Hur tänkte du nu lilla snigel?/How did you think now little snail?

I am buzzzzyyy.....